السبت، نوفمبر ٢٥، ٢٠٠٦

 

كينيا البطل الحديديه

يا ليله باينه من أولها!
رايح السودان فى شغل لمدة 6 أيام. عملت ناصح و قلت أخد أخر طياره 11:25 باليل علشان ما أضيعش وقتى (هأوو). يابو وقت

كالعادة واصل قبل ميعاد الطياره ب 3 ساعات (إلتزام بقى). الكونتر مش مفتوح. فيه إيه يا جدعان؟ كل خير إطمن.
دخلت على الساعة 9:30 قابلنى واحد كشر و قاللى بمنتهى الثقة الطيارة هاتيجى الساعة 12:30 و هاتتطلع 1:30. يا لهوى.

باظت كل الخطط يا معلم. ما فيش غير إنى ألحق نفسى بكتاب من مكتبة الأهرام.
قافلة! ليه لا مؤاخذه؟ مش عارف. يمكن علشان إحنا باليل و القراءة غلط على عين الناس!
طيب أتجول فى السوق الحرة. خلصت فى ربع ساعة.
الساعة لسه 10 وبعدين؟!

دخلت على النت أكتب الكلمتين دول يمكن واحد مدير من الخطوط الجوية الكينية يقراهم و يقول ليهم عيب كدة. دى مواعيد زبالة.
الله يخرب بيوتكم.
قشطة إفتكرت. أنا منزل شامبيون شيب مانجر على الجهاز. أديها لحد البطاريه ما تخلص.
يا سلام ده أنا بقالى زمن مالعبتهاش. ربنا يخللى كينيا و اللى بيجى منها

Comments:
wala comment lih omal you are on blogs bet3ml aih
salam :P
 
أنا على البلوجز مستنى إن حضرتك تحنى عليا و تعدى على الصفحه بتاعتى و تكتبيلى أى كلمه

خلاص دلوقتى أنا مش عايز أى حاجه من الدنيا
و هأعمل بوست إعتزال
 
ياعيني كينيا

الله يكون في عونك

تيجي بالسلامة

علي رغم من اللي شايفينه في مصر
بس برضو بتوحشنا

تحياتي
 
اه صحيح يابو الدراويش
ولو فيها رخامة

هي الكتب بتاعت سمير جب اليي في البروفيل بتاعك دي ايه
يعيني كتب
ولا ايه

اصل ممكن حد يفهمك غلط

ياريت توضح
 
عمرو باشا
ربنا يخليك ويسلمك
بس تعاطفك لوحده مش كفايه
إحنا عايزين حملة توعيه علشان ظبط المواعيد

المهم يا أستاذ الكتب بتاعة سمير رجب دى خيال علمى بناءا على الشخصيه المميزة له
و أنا أعتقد إنه كان نفسه يكتب فى حب كل اللى حكموا مصر شعر زى اللى بيكتبه فى خطوط منقطه فى جريدة المساء و السهره
الله لا يعودها أيام

و شكرا يا باشا على تشريفك و إهتمامك و أسئلتك

و تقبل خالص التحيه
 
هو الناس كلها عندها ازمة مواصلات النهاردة ليه ؟؟

انا لسة جاي من عند الاباصيري و هو كمان اتبهدل في القطر و السوبر جيت
 
ههههههههههههههه

ايه ده انت بتدون من زمان واسلوبك ظريف جدا

امال انا مش عارفاك ليه؟

جتني خيبة
 
_نوارة الإنتصار يا غاليه
خطوة عزيزه
يا رب برشلونه يغلب الأهلى كل يوم علشان تنورينا

كلك ذوق
أنا قديم و بأموت فى القرايه و الكتابه

بس تقدرى تقولى إن الشغل ضيع مستقبلى
لكن بأفلفص
 
أنت توعى على كينا البطل الحديدية ده انت قديم بقة
 
عصفور المدينه
نورتنا

أنا ولا فخر ترعرعت على
الواد حسين و أبوه بيشخط فيه و يوجهه
إجرى بسرعه يا واد يا حسين
شوفلنا ريرى بيتباع فين
هاتلنا منه باكو و إتنين

و مش عايز أجيب سيرة فرافيرو العجيب علشان الحسد
 
الله يكون فى العون يا مان
تصدق انا لو مكانك كنت أجرت جمل يمكن كنت أوصل بدرى شوية
 
والله انت وزوجتك العزية شوشو وودمكم تحفة ربنا يديم السعادة والحب عليكم تحياتي ليكم وسلملي على شوشو ثووووووووووي
 
إرسال تعليق



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?