الاثنين، أغسطس ٠٦، ٢٠٠٧

 

هو المدرب فييييين؟؟؟؟

- هو المدرب فيييين؟

* مدرب مين؟

- الفرنساوى؟

* طار ف الهوا شاشى و إنت ما تدراشى يا جدع

- أنا باين عليا إتشليت يام عباس

**********************************

- أحمد رمزى (الصحاف) مديرا فنيا للزمالك

* يا راجل!! تانى!!!

- أول تصريح لرزه إيه؟

* إيه؟

- الدورى لسه ف الملعب. نيياااااهههاااه

*********************************

- هو نوفو فييييييييين؟؟؟!!!

* يوووووه. غور بقى

*********************************

مبروك الدورى اللى من غير طعم للأهلى


Comments:
اية كل الشماتة دي

بقى انت تصحيني في الصباح الباكر علشان تقولي ان المدرب بتاع الزمالك خلع طيب قول صباح الخير الاول

وبعدين وانا مالي انا كنت عاوزة انااااااااااااااام

وكفاية عليا اعرف اخبار الاهلي
 
يا راجل
بس بصراحة انا مليش فى الكورة
 
إرسال تعليق



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?